Home / Community / Foro / Escuela de Poker / Software de Apoyo /

Problema con la compra de hm2

antiguo
Predeterminado
Problema con la compra de hm2 - 04-05-2012, 06:55
(#1)
Since: Feb 2010
Hola amigos me gustaría saber si alguno de vosotros habeís tenido el problema que he tenido hoy a la mañana cuando he ido a comprar el HM2,
cuando he intendado pagar con mi tarjeta Visa me a dicho que a saltado un filtro y que el medio no era fiable y me han mandado un correo diciendo que me mantuviera a la espera.
Me han mandado otro correo poniendome esto:

Hello albert –

Thanks for your recent purchase at holdemmanager.com. Unfortunately, your payment has been flagged by one of our security filters, please do not attempt to resubmit your purchase. A representative is currently examining your transaction and requires the following to proceed with your purchase:

Please contact sales@holdemmanager.net with the physical billing address associated with the credit card used to make this purchase.

It is possible that your funds have been placed on hold by the card issuing bank, should your transaction be declined it may take between two and four weeks for these funds to be processed and returned. Please note this lag time is due to the card issuing bank and is beyond our control. Please do not reattempt your purchase prior to speaking to one of our sales representatives.

Should have you have any other problems or questions, please do not hesitate to contact us at sales@holdemmanager.net.

Best Regards,

Hold’em Manager

Want to stay up to date on everything Hold’em Manager? Join the conversation on Facebook or on Twitter @HoldemMananger!

Con lo que resumo que es un problema de mi dirección de mi tarjeta Visa y problema con mi banco

Alguien a tenido este tipo de problema con el pago para adquirir el HM2 o 1?

Un saludo a todos
Espero que podais resolverme esta duda.

albert1benji

antiguo
Predeterminado
04-05-2012, 08:51
(#2)
Since: May 2009
Cita:
Originalmente publicado por albert1benji Ver post
Hola amigos me gustaría saber si alguno de vosotros habeís tenido el problema que he tenido hoy a la mañana cuando he ido a comprar el HM2,
cuando he intendado pagar con mi tarjeta Visa me a dicho que a saltado un filtro y que el medio no era fiable y me han mandado un correo diciendo que me mantuviera a la espera.
Me han mandado otro correo poniendome esto:

Hello albert –

Thanks for your recent purchase at holdemmanager.com. Unfortunately, your payment has been flagged by one of our security filters, please do not attempt to resubmit your purchase. A representative is currently examining your transaction and requires the following to proceed with your purchase:

Please contact sales@holdemmanager.net with the physical billing address associated with the credit card used to make this purchase.

It is possible that your funds have been placed on hold by the card issuing bank, should your transaction be declined it may take between two and four weeks for these funds to be processed and returned. Please note this lag time is due to the card issuing bank and is beyond our control. Please do not reattempt your purchase prior to speaking to one of our sales representatives.

Should have you have any other problems or questions, please do not hesitate to contact us at sales@holdemmanager.net.

Best Regards,

Hold’em Manager

Want to stay up to date on everything Hold’em Manager? Join the conversation on Facebook or on Twitter @HoldemMananger!

Con lo que resumo que es un problema de mi dirección de mi tarjeta Visa y problema con mi banco

Alguien a tenido este tipo de problema con el pago para adquirir el HM2 o 1?

Un saludo a todos
Espero que podais resolverme esta duda.

albert1benji

No te preocupes, a mi me paso, les mandé un mail y me dijeron que todo correcto, que pa'lante.
Supongo que tienen un retraso desde que se hace la operación hasta que se la aceptan, al estar fuera de EU y hasta que no tienen la confirmación del pago no tiran para delante.

Te pego el correo que les mandé yo y su respuesta por si te ayuda:

Cita:

Hello -

Thank you for your purchase. I have approved your transaction, and you should be receiving the details in a separate email shortly.

We appreciate your patience, and if you have any other questions please feel free to contact us.

Regards,
Joe Coplan
Holdem Manager Sales

Original Message
----------------
Subject: Re: POKER ANALYTICS SERVICES GROUP, LLC Customer Receipt/Purchase Confirmation
From: EDITADO
To: "Hold'Em Manager Sales" <Sales@HoldemManager.com>
CC: <sales@holdemmanager.net>
Date: 2012-01-31 02:20:22

Hi,
While upgrading HM y have got this bill here at my mailbox but I also got a message about a suspicious transaction you will have to check before I get my license back.
Could you tell me what's going on?
Regards,
Victor

Editado por alturano en 04-05-2012 a las 09:02. Razón: Quité tu correo ;)

antiguo
Predeterminado
04-05-2012, 09:38
(#3)
Cita:
Originalmente publicado por noVoID1973 Ver post
No te preocupes, a mi me paso, les mandé un mail y me dijeron que todo correcto, que pa'lante.
Supongo que tienen un retraso desde que se hace la operación hasta que se la aceptan, al estar fuera de EU y hasta que no tienen la confirmación del pago no tiran para delante.

Te pego el correo que les mandé yo y su respuesta por si te ayuda:

Y una vez que les enviaste esto te mandaron el HM?

antiguo
Predeterminado
04-05-2012, 09:47
(#4)
Cita:
Y una vez que les enviaste esto te mandaron el HM?
Fijate que el pollo me dice que ha autorizado la operación, y en nada me llegaron las licencias.
Mándales el mail.

Por si tienes problemas con el inglés aquí tienes:

=============

Hi,
While purchaising HM2 I have recieved the bill here at my mailbox but I also got a message about a suspicious transaction you will have to check before I get my license back.
Regards,
TUNOMBRE

==========

antiguo
Predeterminado
04-05-2012, 23:30
(#5)
Cita:
Originalmente publicado por noVoID1973 Ver post
Fijate que el pollo me dice que ha autorizado la operación, y en nada me llegaron las licencias.
Mándales el mail.

Por si tienes problemas con el inglés aquí tienes:

=============

Hi,
While purchaising HM2 I have recieved the bill here at my mailbox but I also got a message about a suspicious transaction you will have to check before I get my license back.
Regards,
TUNOMBRE

==========

Gracias amigo por la ayuda ya está todo en pleno funcionamiento

antiguo
Predeterminado
05-05-2012, 10:06
(#6)
Cita: